Stilleben av ljus


[Foto: Faksimil Hus & Hem. Fotograf: Karl Anderson. Syling Annika Kampmann.]

I senaste numret av Hus & Hem, finns en bild som jag handlöst faller för. Jag är väldigt förtjust i att gruppera levande ljus och den här kombinationen av ljusstakar i vitt och metall i olika former på ett rustikt gråmålat träbord tillsammans med några utspridda stjärnanis tilltalar mig oerhört. Enkelt, vackert och stämningsfullt! Och dessutom är det väldigt lätt att göra ett liknande stilleben hemma med de ljusstakar som redan finns. Bara att välja att hålla ihop det med en gemensam färg eller samma material. Detta blir en inspirationsbild som kommer att följa mig länge.



[Foto: Faksimil Hus & Hem]

© COPYRIGHT 2011 Hemmakatten

Kommentarer
Postat av: Helena

Fantastiskt vackert med kombinationen av olika ljus!

2011-11-23 @ 21:48:37
URL: http://baklust.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0