Lördagsmys


[Foto: Hemmakatten]

Denna lördag börjar i behaglig takt med läsning i nya magasin, bl.a. senaste numret av Femina. Dricker te ur min nya mugg från Greengate och njuter av att det är en ledig dag. Helgens tulpanbukett lyser upp med sin röda nyans och det blir nästan lite julstämning. Ser faktiskt fram emot att få adventspynta nästa helg. Det är väldigt mysigt att ta fram ljusstakar och söta dekorationer från förrådens gömmor. I Göteborg är det fyra nyanser av grått som råder på himlen just nu men det hindrar inte mig från att så småningom ta en rask promenad och få inspiration på annat håll. Ha en fin lördag!


[Foto: Hemmakatten]

© COPYRIGHT 2011 Hemmakatten
Om du vill låna mina bilder, glöm inte att fråga först och länka till Hemmakatten!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad gott med daim!

2011-11-19 @ 14:54:42
URL: http://karinolofsson.se
Postat av: Annie

Mysigt det ser ut!



sv: Tack! Ja det var lite pilligt, men för att ha varit första gången jag gjorde något sådant så blev jag mer än nöjd! :o)

2011-11-19 @ 15:06:56
URL: http://zaharaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0