Lördagpuls

Awa Manneh

Blacknuss med Jennifer Brown & Titiyo
[Foto: Skärmdumpar från youtube.com]

Jag laddar upp inför lördagskvällen med pulshöjande musik. Om krafterna är tillbaka tänker jag svänga på höfterna lite senare ikväll. Om inte annat blir det en trevligt stund med vin, mingel och tjejsnack. Mitt musikval blir i alla fall följande coola damer, girl power när den är som bäst:

1. Awa Manneh och hennes hit Behind Schedule, som är en riktig rökare på dansgolvet enligt mig trots att den har några år på nacken.

2. En annan goding är Blacknuss featuring Titiyo & Jennifer Brown med souliga It should have been you.

3. En låt som får mig på gott humör och får mig att vilja "hit the dance floor" omgående är Crazy in love med röstorkanen Beyoncé.

4. Sist men inte minst Jennifer Lopez med On the Floor, en sångerska som i mitt tycke får oförtjänt mycket kritik. Hon är rasande snygg, dansar som en gudinna och låtarna svänger. Vad mer kan man begära?

Beyonce

Jennifer Lopez
[Foto: Skärmdumpar från youtube.com]

© COPYRIGHT 2011 Hemmakatten

Kommentarer
Postat av: Barnens Hjältar

Tack!!

Hoppas din helg varit bra!

2011-11-20 @ 09:07:02
URL: http://barnenshjaltar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0