Blomster


[Foto: Hemmakatten]

En sväng på stan igår resulterade bland annat i ett besök hos Balders Hage, den mysiga inredningsbutiken vid Vallgraven. Utanför butiken sprakade det av grönskande växter och fina arrangemang. Ännu mer av den varan fanns det inne i butiken och jag kunde inte stå emot ett litet inköp. Det är trevligt med inspirationsrundor på stan, särskilt i inredningsväg. Balders Hage gör ingen besviken, alltid finns det något vackert att titta på och nya trevliga produkter att tilltalas av bland sortimentet. Idag blir det en tur till en något större butik med sitt ursprung i Älmhult...




[Foto: Hemmakatten]

© COPYRIGHT 2011 Hemmakatten
Om du vill låna mina bilder, glöm inte att fråga först och länka till Hemmakatten!


Kommentarer
Postat av: Sofia

Verkligen mycket fint! Jag ska på blomsterjakt i veckan =)

2011-11-06 @ 16:20:31
URL: http://www.intheheadofs.se/
Postat av: Designtjejen/Emmelie

Åh jag älskar Baldershage. Det är verkligen en av mina favoritbutiker!!

Stor kram

2011-11-06 @ 19:58:25
URL: http://designtjejen.blogg.se/
Postat av: Inger

Å vad härligt med hyacinter.

2011-11-07 @ 07:22:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0