Tropicana

Topp Zara
[Foto: Hemmakatten]

"Club Tropicana drinks are free. Fun and sunshine, there´s enough for everyone". Så lyder en strof ur Whams 80-tasklassiker Club Tropicana. Den börjar jag omedvetet att nynna på när jag provar mitt senaste fynd från Zara. Ränderna i tropiska färger gör mig glad och blir perfekt till ett par vita capri-byxor eller jeanskjol. Sommarplagget nummer ett. Att dra på sig en svalare dag eller när sommarkvällen nalkas. Bra pris också. Funderar på att matcha med orange örhängen från Sisters samt rosa ring från SNÖ. Vad tror ni, skulle det fungera?



[Foto: Hemmakatten]

© COPYRIGHT 2011 Hemmakatten
Om du vill låna mina bilder, glöm inte att fråga först och länka till Hemmakatten!

Kommentarer
Postat av: Sofia

Vilken underbar tröja!

2011-05-28 @ 19:24:16
URL: http://www.intheheadofs.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0