Paus


[Foto: Hemmakatten]

Igår hade jag verkligen en skön vilodag. Ledig och bara aktiviteter inom hemmets fyra väggar. Precis vad jag behövde. Efter en lång sovmorgon blev det brunch med favoritmackan samt lite läsning i senaste numret av Hus & Hem. Sedan ett antal timmars tvättande och under tiden tittade jag på den hypade filmen Inception. Specialeffekter en masse och en för fantasin kittlande historia. Jag gillade filmen! Därefter träning och sedan mera innemys. Skönt. Batterierna är laddade igen och nu ska jag snart på en föreläsning om lagstiftning för sociala medier. Hoppas på en lärorik stund.

Vi hörs!

Mugg från GreengateFavoritmackan med skinka, gräslök, tomat och majonnäs
[Foto: Hemmakatten]

Rosa fat Bruka design, mugg från Greengate och rosa löpare från Mio.


[Foto: Hemmakatten]

© COPYRIGHT 2011 Hemmakatten
Om du vill låna mina bilder, glöm inte att fråga först och länka till Hemmakatten!

Kommentarer
Postat av: Barnens Hjältar

Åh vad mysigt det ser ut, jag har fått family living på posten idag :-)

2011-05-05 @ 21:45:14
URL: http://barnenshjaltar.blogg.se/
Postat av: Cissi

Sånna dagar är också skönt att ha, ibland :)

2011-05-06 @ 12:50:57
URL: http://cissileandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0