I gåvotagen

Svenssons i Lammhult
[Foto: Svenssons i Lammhult]

Studenten, bröllop. examen, födelsedagar, mors dag - det finns många anledningar till att hålla koll på fina presenter att ge bort. Till andra eller sig själv. ;) Svenssons i Lammhult har en cool teservis, Bulky från Muuto, som jag gärna skulle ge som gåva till en lika inbiten tedrickare som jag själv är. Eller varför inte den läckra ljusstaken Double från Menu till den klassiska kvinnan, eller den smäckra glaskaraffen Vinocchio från Italesse till finsmakaren? 

Svenssons i Lammhult har många tidlösa och moderna detaljer att välja på. Det är bara tycke och smak, och ofrånkomligt plånboken, som påverkar valet.


[Foto: Svenssons i Lammhult]

Dessa bilder får bli mitt söndagsbidrag till fabriken.

© COPYRIGHT 2011 Hemmakatten

Kommentarer
Postat av: Barnens Hjältar

Vad fint!



Jag såg förresten att hemtex säljer Saga form och dessutom får man en Birka kryssning om man handlar för 300 kr. Jag såg ett paket med fyra glas och en tillbringare som jag gärna köpt :-)

2011-05-30 @ 00:22:00
URL: http://barnenshjaltar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0