Fri fredag



[Foto: Hemmakatten]

Underbart skön ledig dag och jag har gjort absolut ingenting. Eller rättare sagt, aktiviteter som jag verkligen gillar att koppla av genom, det vill säga läsa, vara ute i trädgården, njuta av blommor, fika, snacka lite och mot kvällningen spelat kubb (tyvärr nesligt nederlag men väldigt kul att spela) och ätit en god middag bestående av grillat där jag bidrog med tzatziki och mina klyftpotatis special. Och så ett glas Mauro till det. Ahh!

Lördagen kommer att ägnas åt att se tappra löpare kämpa sig runt Göteborgsvarvet. Lika kul att titta varje år.

© COPYRIGHT 2011 Hemmakatten
Om du vill låna mina bilder, glöm inte att fråga först och länka till Hemmakatten!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0