Ljuvligt


[Foto: Hemmakatten]

Rosa rosor är en favorit hos mig och anblicken av ett helt fång, eller som på dessa bilder när bukett efter bukett står uppradade, stimulerar verkligen både ögat och doftsinnet. Underbart vackra. Vad gäller rosor kan det inte bli för många. Och så gärna i rosa. Känns snällare, mer romantiskt än den blodröda kusinen. Färska blommor i allmänhet och rosor i synnerhet kan lyfta humöret eller ett helt rum. Jag ska ta en sväng på stan senare idag för att njuta av det vackra vädret och funderar på att byta veckans tulpanbukett mot ett fång rosor isället. Ombyte förnöjer.



[Foto: Hemmakatten]

© COPYRIGHT 2011 Hemmakatten
Om du vill låna mina bilder, glöm inte att fråga först och länka till Hemmakatten!

Kommentarer
Postat av: Karin

Vilka vackra blommor, underbara färger!

2011-03-16 @ 11:49:05
URL: http://Karinolofsson.se
Postat av: Sanna

Fina =)

2011-03-16 @ 17:03:47
URL: http://saniiee.blogg.se/
Postat av: Anna

Åh så vackert! Måste genast följa detta exempel känner jag ;)

2011-03-17 @ 08:57:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0