Fina budskap


[Foto: Hemmakatten]

Det är charmigt med fina budskap på inredningsdetaljer. Kan förhöja känslan i designen och framför allt vid användning/beskådan. De vita maffiga kaffemuggarna är en favorit. Nu får jag bara börja dricka kaffe också för att det ska bli helt rätt. Söt tavla med orden Live well, laugh often, love much. Ett budskap som de flesta mår bra av att ha som mål tror jag. Tavla, muggar samt kudden med den broderade inskriptionen Hem ljuva hem kommer från Grandma´s.



[Foto: Hemmakatten]

På den runda vita kudden med romantisk brodyrkant står det Together we can live in Harmony, och plåtskylten som är lättplacerad har väl det mest universella och gångbara budskapet av dem alla: I love you. Kudde och skylt från Haga hem



[Foto: Hemmakatten]

© COPYRIGHT 2011 Hemmakatten
Om du vill låna mina bilder, glöm inte att fråga först och länka till Hemmakatten!

Kommentarer
Postat av: Barnens Hjältar

Åh jag gillar kuddarna massor!!

Hoppas du haft en fin dag!

2011-03-31 @ 23:37:36
URL: http://barnenshjaltar.blogg.se/
Postat av: Anonym

Vilka fina kaffemuggar!

2011-04-01 @ 04:42:37
URL: http://karinolofsson.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0