Doftljus


[Foto: Hemmakatten]

Brickan i köket har fått ett tillskott i form av ett doftljus i söt rosa vas. Doften är underbar och sedan när ljuset väl är uppbrunnet, kan glaset användas till nya ljus eller som vas till blommor. Det gillar jag. Att återanvända de ting som jag köper. I en eller annan form. Detta doftljus fyndade jag hos IKEA.


[Foto: Hemmakatten]

Dagen kommer annars att ägnas åt syskonbarnen så det blir nog inga fler livstecken från mig denna onsdag. Jag hoppas på roliga timmar med aktivitet och mys. För att slutligen senare ikväll landa hemma utmattad i soffan med en kopp te ;). Då blir det också den spännande fortsättningen på danska dramaserien Borgen. Du har väl inte missat den? Välspelat och välgjort som vanligt från våra grannar i väster. 


[Foto: Hemmakatten]

© COPYRIGHT 2011 Hemmakatten
Om du vill låna mina bilder, glöm inte att fråga först och länka till Hemmakatten!

Kommentarer
Postat av: Cissi

Jag handlar alltid mina ljus på Ikea (pga priset inte kvaliten, haha) men detta har jag inte testat, än ;)

Tack för tipset!



Kram

2011-03-30 @ 11:12:33
URL: http://cissileandersson.blogg.se/
Postat av: Heart & Home

Vackert stilleben!



Har också det rosa ljuset från IKEA, verkar som vi har samma smak..:)

2011-03-30 @ 12:19:37
URL: http://heartandhome.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0