Miljögården



[Foto: Hemmakatten]

Jag spinner vidare på gårdagens inlägg. Idag kommer det också att handla om porslin och Miljögården, nämligen porslin från just Miljögården. Jag tycker att det har hänt en del på det området hos denna levarantör. Från att tidigare mer ha fokuserat på inredningsdetaljer, kommer det numera fler och fler objekt inom husgeråd och till dukning. Jag hittade flera fina exempel på detta i butiken Hemma hos Haglund tidigare i veckan. Och som sagt är jag en aning svag för det lite romantiskt gammeldags stuket i porslinsväg, det minner om goda tider. Visst är den lilla gröna koppen med fjärilsmotiv söt?!


[Foto: Hemmakatten]

© COPYRIGHT 2011 Hemmakatten
Om du vill låna mina bilder, glöm inte att fråga först och länka till Hemmakatten!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0