I hängmattan



[Foto: Hemmakatten]

Nu har jag ingen hängmatta men den här helgen, åtminstone lördag och söndag hade det varit perfekt med en. Nu får hängmattan istället beskriva mer ett tillstånd, en känsla av skön avslappnad ledighet i strålande sol. Jag har varit i trädgården och njutit av det vackra vädret, ätit gott, plockat smultron direkt ur landet, läst ut två böcker (deckare) och chockat kroppen med årets första joggingtur. Gick över förväntan med tanke på att det var premiär. En aning ledbruten nu, men snart ska jag ge mig på det igen. Här ska joggas!

Visar några bilder från trädgården, och hoppas du får en bra start på veckan!


[Foto: Hemmakatten]

© COPYRIGHT 2011 Hemmakatten
Om du vill låna mina bilder, glöm inte att fråga först och länka till Hemmakatten!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0