Uppladdning


[Foto: Hemmakatten]

Efter lunch har jag ett möte där det är viktigt att kommunikationen fungerar och där jag får gehör för mitt budskap. Laddar upp med en STOR kopp te i mugg från Bruka design i en rosa nyans som gör mig på gott humör. Matchar med en handduk från Åhléns som känns väldigt provencalsk i sitt mönster. Även matchande grytlappar fick följa med hem från rean. En fläkt av Frankrike i köket, det gillar jag!

Håll tummarna för mig nu!


[Foto: Hemmakatten]

© COPYRIGHT 2011 Hemmakatten
Om du vill låna mina bilder, glöm inte att fråga först och länka till Hemmakatten!


Kommentarer
Postat av: Inger

Härliga färger och mönster. Lycka till med mötet.

2011-07-05 @ 10:48:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0