Miss Étoile

Miss Étoile, nytt danskt märke
[Foto: Skärmdumpar från www.missetoile.dk]

Miss Étoile är ett för mig nytt danskt inredningsföretag som jag lade märke till senast jag besökte butiken Blomsterhuset i Bollebygd. Och jag gillade verkligen vad jag såg. Sött porslin med fransk accent och en doft av art déco. Gulddetaljer, glasinfattningar, spegelbord, sirliga linjer - ja allt som hör franskt 20-30-tal till. Miss Étoile flörtar med svunna tider på ett mycket modernt och tilltalande sätt, och har stor potential att bli en ny favorit!


Miss Étoile
[Foto: Skärmdumpar från www.missetoile.dk]

Miss Étoiles hemsida är trevlig och där finns en stor webb-katalog att bläddra i och hämta inspiration ifrån. Bland annat dessa bilder. Miss Étolie? Oui - merci!


[Foto: Skärmdumpar från www.missetoile.dk]

© COPYRIGHT 2011 Hemmakatten

Kommentarer
Postat av: Barnens Hjältar

Ja verkligen jättesött. Fint arrangerade bilder också :-)

2011-07-08 @ 07:38:47
URL: http://barnenshjaltar.blogg.se/
Postat av: Sofia

Mycket vackert där som jag gärna hade haft i vårt sommarhus.

2011-07-10 @ 13:22:28
URL: http://www.intheheadofs.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0