Frukostbricka

Bricka från Greengate
[Foto: Hemmakatten]

Jag är väldigt förtjust i mitt senaste fynd från Greengate, en bricka i melamin i härligt pastelliga toner. Blir glad varje gång jag tar fram brickan till frukosten. Finns hos Balders hage. Idag står praktiska göromål på agendan, småfix och ärenden som ska göras inför en stundande resa. Jag hoppas att de regntunga skyarna lättar en smula tills det är dags för mig att ge mig ut på stan. Ha en fin fredag!


[Foto: Hemmakatten]

© COPYRIGHT 2011 Hemmakatten
Om du vill låna mina bilder, glöm inte att fråga först och länka till Hemmakatten!

Kommentarer
Postat av: Björn

Vad fina saker! Jag serverade frukost på sängen imorse, så himla mysigt ;)

2011-07-15 @ 12:30:47
URL: http://www.internetmobler.se
Postat av: Camilla

Åh, det förstår jag när det ser sådär härligt inbjudande och festande ut. Färgkombinationen är slående.

2011-07-17 @ 15:43:36
URL: http://xccc.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0