Hjärtligt


[Foto: Hemmakatten]

Jag har märkt att fler och fler hjärtan har smugit sig in i inredningen. Det kanske ni också har gjort som följer mig regelbundet? :) Jag har alltid tyckt att det är sött med hjärtan. Det är en fin form som symboliserar något vackert, men det går i perioder hur mycket dessa hjärtan får vara med i inredningen hemma hos mig. Ibland är det mycket stjärnor, ibland änglar, vid andra tillfällen blommor, stenar eller hav. Men hjärtformen är alltid något som jag återvänder till och som återkommer i inredningsväg, både vad gäller julpynt och i keramik. För tillfället har den tagit ett stadigt grepp om mig och hemmet. Det blir desto tydligare när man samlar flera hjärtan tillsammans. Detta får bli mitt söndsgsbidrag till Fabriken.

Idag får jag träffa syskonbarnen en sväng vilket ska bli givande. Hoppas ni har en skön dag!

Plåthjärta från Nordal, inköpt hos Enmix samt chokladruta från Village.

Choklad från Village
Plåthjärta Nordal från Enmix.
[Foto: Hemmakatten]

© COPYRIGHT 2011 Hemmakatten
Om du vill låna mina bilder, glöm inte att fråga först och länka till Hemmakatten!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0