Brown cookie

Femina nr 2, 2011

[Foto: Faksimil Femina nr 2, 2011]

Jag fortsätter med de naturnära nyanserna. Inspiration kan även hämtas inom kakornas och sötsakernas värld. Chokladbrunt, havrekaksbeige eller melerade brownies. Jag vet inte hur det är för dig, men jag har en tendens att gilla en färg inom mode eller inredning som sedan "tar över" respektive område. Under en period köper jag många rosa klädesplagg och då börjar det även smyga sig in denna nyans i inredningen. Och vice versa. Just nu är det bruna toner som jag håller ögonen öppna för.

Här kommer några bilder från ett trevligt reportage från senaste numret av Femina där just trärena möbler, lugna basfärger blandas med vita trägolv och svarta detaljer. Bilderna är från ett svenskt hem i Helsingborg men huset hade lika gärna kunnat stå i Frankrike, Italien eller Danmark. Influensera är många och trivselkänslan hög!



[Foto: Faksimil Femina nr 2, 2011]

© COPYRIGHT 2011 Hemmakatten

Kommentarer
Postat av: Mia ☆

Vilka härliga bilder =) Trevlig helg!

2011-01-21 @ 09:57:43
URL: http://www.thelifeofmia.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0