Ceannis-vår

Möt våren i Ceannis
[Foto: Hemmakatten]

Jag vill möta våren med Ceannis läckra kreationer. Ceannis produkter är sedan länge en favorit. Jag har både väskor och plånbok från deras Flower Linen collection. Men det finns så mycket mer i sortimentet! Underbara sjalar i klassiska mönster och mjuka sammetskuddar som lyfter vilken soffa eller säng som helst. Samt väldigt moderiktiga skinnväskor. Det är egentligen bara plånboken som sätter gränsen för jag tycker att det mesta är riktigt snyggt! Vad tycker du?

Sammetsmjuka kuddar från Ceannis hos IEMSIEMS i Göteborg säljer Ceannis sortiment
Läckra sjalar från Ceannis
[Foto: Hemmakatten]

© COPYRIGHT 2011 Hemmakatten
Om du vill låna mina bilder, glöm inte att fråga först och länka till Hemmakatten!

Kommentarer
Postat av: Barnens Hjältar

Jag gillar verkligen kuddarna !

Tjusigt tjusigt :-)

Jag lär mig massor inne hos dig om mode och inredning, riktigt kul!

2011-01-20 @ 19:30:01
URL: http://barnenshjaltar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0