Vårljus

Lime och vitt hos Cervera
[Foto: Hemmakatten]

Vårljus är ett tema hos Cervera och jag tycker att det passar väldigt bra när tonerna går i krispigt lime och vitt. Längtar efter att duka upp utomhus och njuta av vårens första varma strålar. Tills dess håller jag till godo med vårinspiration. Gillar karaffen och glasen från Sagaform samt de gröna skålarna från Iittala.

Karaff från Sagaform
Sött till fikatFina gröna skålar från Iittala
[Foto: Hemmakatten]

© COPYRIGHT 2011 Hemmakatten
Om du vill låna mina bilder, glöm inte att fråga först och länka till Hemmakatten!

Kommentarer
Postat av: Barnens Hjältar

Åh vad härliga bilder :-)

Riktiga vårkänslor. Jag gjorde världens fynd på Coop Forum Backaplan idag. Riktigt fina köksdukar, löpare, grytlappar och kökshanddukar för bara 10 kr styck. Vårfärger med :-)

2011-02-14 @ 23:07:49
URL: http://barnenshjaltar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0