Sova sova säng

Fin säng från Mio
[Foto: Hemmakatten]

Den här kombinerade sängen/soffan hade jag lätt kunnat tänka mig hemma i arbetsrummet. Om det hade varit större vill säga. Vad skönt det skulle vara att ha en viloplats både till sig själv och övernattande gäster. Men allra mest som en mjuk och inbjudande zon där jag mellan passen vid datorn kan sätta mig och hämta kraft och ta det lugnt. Läsa en tidning eller bok. Lyssna på musik. Ta en lur. En egen oas mitt i allt det kreativa. Kanske man skulle slå ut den där väggen ändå mellan kök och arbetsrum för att få mer plats...

Den här vackra dagbädden heter Solliden och kommer från Mio.


[Foto: Hemmakatten]

© COPYRIGHT 2011 Hemmakatten
Om du vill låna mina bilder, glöm inte att fråga först och länka till Hemmakatten!


Kommentarer
Postat av: Barnens Hjältar

Ja, riktigt läckert..tycker dagbäddar är så fina och romantiska :-)

2011-02-25 @ 20:06:35
URL: http://barnenshjaltar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0