Sommarlängtan

Vita pelargoner
[Foto: Hemmakatten]

Jag vill med ett knapptryck ändra både temperatur, växtlighet och miljö utanför fönstret. Vill förflyttas till sommarens härliga dagar med sol, ledighet och prunkande blomster. Längtan efter värmen är total för tillfället vilket resulterar i att jag tittar på foton från sommarhalvåret mest hela tiden. Allt känns mycket lättare när det är ljusare och varmare ute. Så idag, för att bota den mest akuta längtan, blir det några bilder på vackra sommarpelargoner.

Så kom igen nu Kung Bore, dags att abdikera för i år!



[Foto: Hemmakatten]

© COPYRIGHT 2011 Hemmakatten
Om du vill låna mina bilder, glöm inte att fråga först och länka till Hemmakatten!

Kommentarer
Postat av: Inger

Å, vilka härliga bilder. Jag vill också ha sommar med sol och värme. Ha en bra dag i väntan på våren. Den är på väg.

2011-02-23 @ 08:42:01
Postat av: Cissi

Jag med....fy vad kallt det är och under så låååååång tid :(



Hoppas du får en bra onsdag ändå!

Kram

2011-02-23 @ 11:17:14
URL: http://cissileandersson.blogg.se/
Postat av: Therese

JJAAAA!!! Jag vill ha sommar NU! Är så trött på denna kyla. Härliga bilder att se fram emot iallafall:)



Kram Therese

2011-02-23 @ 20:13:35
URL: http://corneliascloset.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0