Vit jul


[Foto: Hemmakatten]

Snön lyser med sin frånvaro men jag gör mitt bästa för att få julkänsla ändå. Idag har jag tagit fram julpynt och och blommorna här hemma har fått några prydnader. Denna vita höst/vår/vinter-glöd smyckas med ett hjärta och ett God-Jul band. Svårare än så behöver det inte vara.

Dagens låtval blir Made of med Nause som jag blir pigg och glad av. Bästa låten till nyårsfesten?!


[Foto: Hemmakatten]

© COPYRIGHT 2011 Hemmakatten
Om du vill låna mina bilder, glöm inte att fråga först och länka till Hemmakatten!

Kommentarer
Postat av: Helena

Haha...det var lite kul det här. Jag satt med datorn i knät och lyssnade precis på den låten när jag läste ditt inlägg:D

Hoppas dagen varit bra! kram

2011-12-20 @ 22:14:15
URL: http://baklust.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0