Lördag


[Foto: Hemmakatten]

Regn och rusk. Fyra nyanser av grått. Det är vad som möter ögat denna blåsiga lördag på västkusten. Men det är ledig lördag vilket känns underbart! Då spelar det inte så stor roll vad det är för väder. Idag väntar trevliga träffar med vänner i olika omgångar som jag ser mycket fram emot. Och en tur till julmarknaden i Kronhusbodarna står på programmet vilket ska bli väldigt mysigt. Jag tar med kameran då jag hoppas på bildinspiration till bloggen. Det är inte helt enkelt att få till bra bilder nu när ljuset inte är optimalt. Min gamla digitalkamera gör ändå sitt bästa men jag kan inte låta bli att längta rejält efter en systemvariant i dessa lägen. Kanske tomten kan skriva ner det på sin julklappslista...

Hoppas du får en skön lördag. På återhörande!


[Foto: Hemmakatten]

Rött frukostporslin från Bruka Design.

© COPYRIGHT 2011 Hemmakatten
Om du vill låna mina bilder, glöm inte att fråga först och länka till Hemmakatten!

Kommentarer
Postat av: Cissi

Du kommer säkert få en trevlig lördag, men visst hade det varit lite trevligare om äve vädret var på topp ;)



Kram

2011-12-03 @ 11:34:07
URL: http://cissileandersson.blogg.se/
Postat av: Helena

vilken mysig kopp! Ha en fin lördag:)

2011-12-03 @ 17:12:00
URL: http://baklust.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0