Röda accenter


[Foto: Hemmakatten]

Rött som accentfärg i inredningen tillför värme och energi. En kulör som helt klart piggar upp. Och särskilt på sommaren, att matcha med ljusaste vitt, blir till en fräsch kombination för årstiden. Det röda kan sedan vara kvar under hösten för att ge lyster till hemmet för att till sist maximeras vid juletid. Om man nu inte tröttnar på allt det röda innan dess. Det gör inte jag. 




[Foto: Hemmakatten]

Jag har valt ut några inredningsdetaljer som gärna hade fått flytta hem till mig. Alla bilder är från den trevliga butiken Biddevind på Käringön. Porslinet kommer från IB Laursen, textilierna från Nyblom & Kollén. Visst är medicinlådan i plåt snygg?!


[Foto: Hemmakatten]

© COPYRIGHT 2011 Hemmakatten
Om du vill låna mina bilder, glöm inte att fråga först och länka till Hemmakatten!

Kommentarer
Postat av: Barnens Hjältar

Jag måste säga att jag har en förkärlek för rött med vita prickar :-)

2011-08-22 @ 13:22:57
URL: http://barnenshjaltar.blogg.se/
Postat av: cicci

jag testade receptet på risotton & det blev super gott! Jag skrev det i min blogg med å länkade till dig så att fler kan få nöjet att testa!

2011-08-22 @ 19:00:35
URL: http://cicci79.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0