Dagens stilleben

Dagens stilleben hos Hemmakatten
[Foto: Hemmakatten]

Det var ett tag sedan jag hade med Dagens stilleben så vad passar bättre denna veckans första dag än att visa ett. Dagens stilleben består idag till största delen av fattigmanssilver; kruka från Blomsterhuset i Bollebygd samt ljusstakar från samma butik och Marias presenter. En liten outsider i sammanhanget är den runda keramikkrukan men jag gillar formen och färgen så mycket att även den får vara med. Second hand fynd från Röda Korset.

Ny vecka, nya möjligheter. Jag hoppas få en del saker ur händerna och presentera färdigt resultat. Ambitionen kan vara det i alla fall och hoppas på positiv respons. Börjar det inte kännas höst ute? Hjälp! :) Nåväl, det är bara att gilla läget och försöka göra det bästa av förutsättningarna, även om jag innerligt hoppas på några fler varma dagar till. Hoppas att du får en bra start på veckan!



[Foto: Hemmakatten]

© COPYRIGHT 2011 Hemmakatten
Om du vill låna mina bilder, glöm inte att fråga först och länka till Hemmakatten!


Kommentarer
Postat av: Sofia

Riktigt fin kruka! Kika på en liknande här om dagen, kanske ska slå till.

2011-08-29 @ 21:19:05
URL: http://www.intheheadofs.se/
Postat av: KNORKAN - Inredning och skönhet

Det är så fint med fattigmanssilver :)

2011-09-08 @ 20:13:36
URL: http://knorkan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0