Bruna toner

Sjal från Melmelli, reafynd från butiken CharlotteMelmelli sjal
[Foto: Hemmakatten]

Ett reafynd blev det i veckan som jag känner mig nöjd med. Butiken Charlotte, som har mycket snyggt och modemedvetna plagg, hade 70% på vissa varor och jag kunde inte motstå denna sjal från Melmelli i bruna toner. Kommer bli perfekt till höstens outfits. Det kommer att bli mycket grått, svart och brunt i klädväg för mig när vi går in i september. Och lite vitt också. Gillar dessa toner och de står sig ganska bra mot huden så länge det fortfarande finns lite solbrun färg på kroppen och ansiktet. Vilka färger väljer du i höst?

© COPYRIGHT 2011 Hemmakatten
Om du vill låna mina bilder, glöm inte att fråga först och länka till Hemmakatten!

Kommentarer
Postat av: Annika

Jättefin! Det blir samma färger här faktiskt. Gillar dem färgerna på höst och vinter.

Kram

2011-08-05 @ 11:55:07
URL: http://mindrom.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0