Inför sommaren

Söt blus från Zara
[Foto: Hemmakatten]

Inför sommarens varmare väder har jag investerat i en söt vit blus. Ett riktigt fynd från Zara. Många arbetade spetsdetaljer och broderade blommor. Passar perfekt en varm sommardag, som den är eller med tunt linne under. Gillar den skira känslan man får. En skön jeanskjol till eller en i striktare svart fungerar i de flesta sammanhang. Zara har en förmåga att ta fram vackra plagg till modesta priser. Plaggen känns arbetade utan att kosta för mycket. En kedja i min smak! Nu väntar jag bara på lite bättre väder och på att armarna ska få gyllene sommarfärg. Alltid bra om man kan se var blusärmen slutar och armen börjar. För just nu ser det ungefär ut som på bilden här... :)

Halsbandet i bruntglittrigt som skymtar på vissa bilder är från Pearls for Girls. Fler vackra smycken från detta märke finns på Sisters.

Trevlig söndag på er! Och detta blir mitt söndagsbidrag till Fabriken.

Broderade detaljerHalsband från Pearls for Girls

[Foto: Hemmakatten]

© COPYRIGHT 2011 Hemmakatten
Om du vill låna mina bilder, glöm inte att fråga först och länka till Hemmakatten!

Kommentarer
Postat av: Barnens Hjältar

Vad söt den är. Bra val! Tack igen för grattis :-)

2011-04-10 @ 13:04:37
URL: http://barnenshjaltar.blogg.se/
Postat av: tille - fotoblogg

snyggt!

2011-04-10 @ 14:44:11
URL: http://ttillen.blogg.se/
Postat av: Barnens Hjältar

Tack, det var gulligt sagt :-)

Hoppas du haft en bra söndag!

2011-04-10 @ 21:45:24
URL: http://barnenshjaltar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0