Inför påsken I

Inför påsken
[Foto: Hemmakatten]

Det är några veckor kvar innan ägghögtiden är här men redan nu börjar jag samla på inspiration och idéer till påskpyntet. Det behöver absolut inte vara färgen gult som dominerar. Tvärtom kan det vara roligt att hitta andra nyanser så länge detaljerna har påsktema på annat sätt. Idag blir det en söt ljusgrön färg, lite Granny Smith över det hela (äppelsorten ni vet). De blommiga äggen, vackra faten och ljusstakarna kommer från Paradisverkstan.
Bilderna är fotograferade i butiken Josephssons.



[Foto: Hemmakatten]

© COPYRIGHT 2011 Hemmakatten
Om du vill låna mina bilder, glöm inte att fråga först och länka till Hemmakatten!

Kommentarer
Postat av: Barnens Hjältar

Ja den gröna är verkligen Granny Smith.

Jag gillar den gröna nyansen jättemycket :-)

Hoppas du haft en fin lördag!

2011-04-02 @ 19:24:40
URL: http://barnenshjaltar.blogg.se/
Postat av: Barnens Hjältar

Det var riktigt mysigt. Vi brukar åka till Borås någon gång om året med men de öppnar inte förrän på påsklovet tror jag. Nordens ark verkar ha öppet året om. Sov gott!

2011-04-03 @ 00:34:54
URL: http://barnenshjaltar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0