Dagens stilleben

Skärtorsdag och dagens stilleben hos Hemmakatten
[Foto: Hemmakatten]

Skärtorsdag och sista dagen innan fyra dagars härlig påskledighet. Underbart! Dagen kommer att gå snabbt och sedan är det bara att njuta och försöka ta vara på helgen. Idag blir det påskinspirerat här hos Hemmakatten. Lite får det bli men inte mycket mer än så. Kruka från Madam Stoltz, gult påskägg i keramik och vit ljusskål från Village. De gula påskäggen i skålen (och som går att hänga i ris) finns hos Åhléns. De små vita kycklingarna tror jag kommer från Pluto Produkter. Vit ljusstake IKEA.


[Foto: Hemmakatten]

Nej, dags att ta tag i den här dagen. Senare ikväll svänger jag förbi H&M som har Clubdag och 10% rabatt på hela sortimentet. Tänker passa på att inhandla några praktiska accessoarer som jag ända behöver ha. Inte fel att det blir aningen billigare.

Skål från Village

[Foto: Hemmakatten]

© COPYRIGHT 2011 Hemmakatten
Om du vill låna mina bilder, glöm inte att fråga först och länka till Hemmakatten!

Kommentarer
Postat av: Karin

Så påskigt och fint:)

2011-04-21 @ 11:59:58
URL: http://karinolofsson.se
Postat av: AGNES

sv; jaaa såå härligt! :D

2011-04-21 @ 16:48:15
URL: http://snelahestarna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0