På väg

Matchning
[Foto: Hemmakatten]

Senare idag bär det iväg några dagar till Blekinge. Ska bli skönt med miljöombyte och kul att hälsa på goda vänner. Sedan ska jag absolut ta mig tid att titta i några av mina favoritbutiker, särskilt alltid lika underbara Marias presenter. Därifrån hämtar jag inspiration. Hoppas kunna visa några fina bilder senare.

När jag packade mina teknikprylar märkte jag att de som av en händelse matchar varandra väldigt bra. Kanske har jag undermedvetet valt dessa för att de ska passa ihop. Nåja, rött piggar upp tillvaron och hösten. Mer färg denna årstid är mitt motto.

Det blir kanske en ofrivillig bloggpaus några dagar då Telia och Posten tyvärr tar väldigt lång tid på sig att skicka mitt beställda mobila bredband. Verkar som om en del tar snigelpost lite väl bokstavligt. Trist! Ska se om jag får fatt i uppkoppling på östkusten. Ha en fin helg om vi inte hörs innan!

- Targus laptopfodral i svart med röda sömmar från Kjell & Co.
- Min senaste älskling; en röd Sony Ericsson X10 Mini Pro. Den har revolutionerat mitt teknikanvändande!
- Röd dragväska från Centralstationens väskaffär. Ett nödköp som blev väldigt lyckat.

Laptop & fodral samt nya mobilenPå väg
[Foto: Hemmakatten]

© COPYRIGHT 2010 Hemmakatten

Kommentarer
Postat av: Telia Kundservice

Hej!



Jag heter Susanne och jobbar på Telias Kundservice.



Vi har lite längre leveranstider just nu än normalt, och det är mest troligt därför du får vänta på ditt paket.



Om du vill så kan jag undersöka hur det går med din order. Du kan kontakta mig via den här länken med ditt personnummer så ska jag kolla på det: http://proof.telia.se/enkatpoll.asp?ProofID=15515



Med vänliga hälsningar

Susanne Boström

Telia Kundservice

2010-09-16 @ 14:29:03
URL: http://www.telia.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0