På plats

På plats i KarlskronaUtsikt från hotellrummet
[Foto: Hemmakatten]

Då var jag på plats i den vackra sjöstaden Karlskrona igen och jag slås som vanligt av hur mycket jag gillar att se det böljande , glittrande vattnet överallt. Inbjudande på något vis. Hotellet jag bor på är trivsamt och det bästa av allt, alla måltider ingår. Frukost, eftermiddagsfika och kvällsbuffé. Rena förtjänsten rent ut sagt. I mitten av matsalen finns en fin kamin med sprakande brasa. Mysigt på morgonkvisten och hemtrevligt på kvällen. Hoppas kunna ta en bild där senare idag (lite diskret så där...).

Hotel Carlscrona
heter stället och ingår i Clarion Collection-kredjan. Hotellet ligger precis vid gästhamnen vid infarten till staden. Utsikten från mitt hotellfönster är klart godkänd. Båtmaster som svajar i vinden och en blå vågig remsa av havet.

Hotell Karlskrona, Clarion CollectionDe marina inslagen märks i interiören, bla på tapeterna
HemtrevligtUtsikt
[Foto: Hemmakatten]

Som ni märker lyckades jag få till uppkoppling ändå...Härligt!

© COPYRIGHT 2010 Hemmakatten


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0