Färgprakt

Snyggt arrangemang hos Mairo-butiken i Ronneby
[Foto: Hemmakatten]

Hos Mimou/Mairo-butiken i Ronneby råder färgprakt. Det som möter besökarna kan bäst beskrivas som en mustig färgkavalkad från tusen och en natt. Kuddar i olika former. Underbara tyger i siden, sammet, bomull eller linne i limegrönt, cerise, apelsin, mullvad, körsbärsfärgat, guld eller rosa. Här finns en nyans för alla att tycka om. Skålar i regnbågens alla färger som gör dukningen roligare. Hoppas att ni får lika mycket inspiration som jag av bilderna.

Skålar i läckra färgerKuddar
Limegrönt piggar uppCool bordslampa med mönstrad skärm
[Foto: Hemmakatten]

Sedan måste jag säga att det är verkligen snyggt att hänga taklampor i grupp på det här viset som det är gjort i Mimou/Mairo-butiken. Hade jag varit lite mer modig skulle jag ha provat hemma. I alla fall börjat med en stor rund boll i sovrummet. Dessa lampor från Watt & Veke är verkligen vackra och ger ett dämpat fint ljus.

Taklampor från Watt & Veke
[Foto: Hemmakatten]

© COPYRIGHT 2010 Hemmakatten

Kommentarer
Postat av: Ellinor

Jag är på jakt efter kuddfodral som är 40 x 40, men de verkar ju omöjliga att hitta. De där ser fina ut i alla fall!

2010-09-30 @ 21:00:52
URL: http://sharpen.blogg.se/
Postat av: Anonym

Vilka härliga färger! piggar upp vilket hem som helst i höst!

2010-09-30 @ 21:48:30
URL: http://karinolofsson.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0