Stickat

Stickat från Zara

[Foto: Zara.com]

Jag gillar verkligen denna årstids mode. Sköna varma plagg, stickade tröjor, sjalar, mjuka toppar - allt för att hålla värmen i en allt kallare tid. Hade jag bara fått välja en butik att handla från i höst hade det blivit Zara. Som vinner hårfint före Esprit och Sisters, då prisnivån är aningen lägre i den spanska modekedjan.

När jag tittar på de stickade plagg som finns hos Zara går jag i spinn. Det finns så mycket snyggt! Här är några av mina favoritplagg. De är många, men en gemensam nämnare är att de går i vitt, beige och bruna toner. Perfekta nyanser till hösten och lätta att kombinera med vardagsjeansen, kontorsbyxorna, lilla svarta kjolen, blommiga klänningen eller mysbyxorna.

Stickad poncho från Zara
Söt kortärmad toppMörkbrun grovt stickat kofta
[Foto: Zara.com]

© COPYRIGHT 2010 Hemmakatten

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0