Prisvärt porslin

Porslin från Åhléns
[Foto: Hemmakatten]

Detta porslin såg jag på Åhléns under mitt senaste besök. Associationerna går genast till sommarledighet, sol, brusande hav, hus på landet och Ostindien. Ser dyrare ut än vad det faktiskt är. Ibland får Åhléns till lyckoträffar i sin egen design. Detta tycker jag är ett bra exempel på det. Skålen Rosie har ett fräscht småblommigt mönster i romantisk stil. Och prisvärt inte minst (79kr för en skål). Vad tycker ni?

Skålen Rosie från Åhléns
[Foto: Hemmakatten]

© COPYRIGHT 2010 Hemmakatten

Kommentarer
Postat av: Jennie

Jag gillar muggarna där på bilden jättemycket!

tycker de inger en lite gammaldags fin känsla!

2010-10-24 @ 20:01:13
URL: http://www.misshart.blogspot.com
Postat av: Anna

Riktigt fina skålar och verkligen bra pris! Jag gillar brytningen mellan mönstret som ser gammalt ut och den glansiga mer moderna kanten. Ska spana in live!

2010-10-25 @ 09:16:13
URL: http://annasvardagsliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0