Mullvadsdag

Numera sköna stövlarStickad tröja från Esprit
Väska från SoNizeLäderarmband från Edblad
[Foto: Hemmakatten]

Idag blåser det rejält i Göteborg men jag tänkte ändå ta en långpromenad på stan för att få en nypa frisk luft och nya intryck. Tänkte premiäranvända min härliga kabelstickade tröja i mullvadston som jag fyndade på Esprit igår. Till detta bruna skinnstövlar som har stått i garderoben några år då jag i princip fick skovskav bara genom att titta på dem. Äntligen har de varit hos skomakaren som lästade ut dem vilket gör att passformen numera är perfekt. Stövlarna sliter inte längre sönder mina fotknölar på tio minuter vilket känns bra. Jag matchar out-fiten i mullvad med mitt nya läderarmband från Edblad&Co och brun väska med silverdetaljer från SoNize. En mysig klädstil för en mysig dag helt enkelt.

Hoppas att ni har en skön lördag!

© COPYRIGHT 2010 Hemmakatten

Kommentarer
Postat av: Jennifer [fotoblogg]

tröjan ser snygg ut! :D

2010-10-02 @ 15:38:22
URL: http://starofusa.blogg.se/
Postat av: Camilla

Så jäkla snyggt, en bättre kombination får men leta efter och du? Tack snälla.

2010-10-03 @ 15:32:41
URL: http://xccc.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0