Edblad

Halsband från Edblad & Co
[Foto: Hemmakatten]

Edblad & Co gör stilrena moderna smycken för kvinnor och män i tiden. Jag föll ganska omgående för detta halsband när jag senast var i butiken Valt av Annika. Passar till det mesta och framför allt gillar jag den runda formen med två cirklar i varandra. För mig blir det ett symbolvärde. Livet går i cirklar och förhoppningvis går det att lära från tidigare erfarenheter när jag står inför nya händelser och människor.

Edblad & Co
har en trevlig hemsida där jag hittar mycket metallicsnyggt både inom smyckedesign och inredning. Än så länge nöjer jag mig med att titta. Det är lika inspirerande det.

Halsband från Edblad inköpt hos Valt av Annika
[Foto: Hemmakatten]

© COPYRIGHT 2010 Hemmakatten

Kommentarer
Postat av: L

Snyggt! Me like it! :)

2010-10-09 @ 11:47:45
URL: http://svensksmultron.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0