Dagens stilleben

Glaskruka från MiljögårdenDagens stilleben hos Hemmakatten
Glasljusstakar från Olsson & JensenGlas mot glas!
[Foto: Hemmakatten]

Dagens stilleben består av några glasobjekt i tilltalande former. Direkt när jag såg dem i butik kom tanken: dessa ska jag ha! Såg precis framför mig hur de skulle göra sig på mitt glasbord, både enskilt och tillsammans i grupp. Och resultatet blev ungefär så bra som jag hade föreställt mig det. Om jag nu får säga det själv.

De vackra ljusstakar i glas bär Olsson & Jensens signum och är inköpta hos Marias presenter. Den fina glaskrukan (eller vad man nu vill benämna den som) hittade jag i Mairo/Mimou-butiken i Ronneby och det är Miljögården som står bakom designen.

Hoppas du får en mysig helg! Själv ska jag busa med syskonbarn och fira en stolt femåring.

Dagens stilleben hos Hemmakatten
[Foto: Hemmakatten]

© COPYRIGHT 2010 Hemmakatten

Kommentarer
Postat av: annika

Glas är väldigt fint och en favorit hos mig. Det var ett fint stilleben.

Ska definitivt säga till när jag kommer dit. Har knappt varit i Gbg så en tripp dit skulle inte vara fel och då behöver man ju en guide :)

Kram och trevlig helg!

2010-10-08 @ 18:07:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0