Vit fredag

Vit fredag hos Hemmakatten
[Foto: Hemmakatten]

Lika underbart med fredag varje vecka! Det blir en vit fredag här idag. En bukett med vita tulpaner ger fredagsstämning tillsammans med vita ljusstakar från LIRO och kivilyktor från Iittala. Det har varit en bra dag så här långt med mysig tur och fika på stan. Besökte en cool nyöppnad butik som jag kommer att skriva mer om...

Nu väntar en skön kväll. Fredagsklassiker på matbordet i form av klyftpotatis och en välstekt köttbit. Och så rött i glaset. Den vita fredagen gäller bara i inredningsväg...Bra på tv är det också. Säsongspremiär för På spåret som sänds från Göteborg och sedan soffmys med Skavlan. Tyvärr sitter inte Fredrik i min soffa men det blir det näst bästa. Att avnjuta honom och hans trevliga gäster på tv från sköna soffan. Ha en härlig helg!

Kivilyktor från Iittala
Ljusstakar från Liro hemdesign
[Foto: Hemmakatten]

© COPYRIGHT 2010 Hemmakatten
Mina texter & bilder får ej kopieras eller användas utan mitt tillstånd.


Kommentarer
Postat av: Ida

vad fint du har gjort det, elelr vem det nu är som har gjort det :)

2010-11-27 @ 17:27:40
URL: http://idahtt.blogg.se/
Postat av: Sofia

Vita tulpaner är så fina! :)

Känns lite lyxigt att ha snittblommor och sånt hemma.

2010-11-27 @ 19:24:26
URL: http://landinskan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0