Smyckesträd

Träd från Serholt
[Foto: Hemmakatten]

Jag gillar mitt nya smyckesträd från Serholt. Det är vackert i sig, i sin vita rena form. Praktiskt också att foten blir som en liten bricka för små saker. Jag hittade det i butiken Village för det facila priset av 159:-. Funderar på att köpa detta i julklapp till andra då det är både snyggt och prisvärt. Hur gör du med dina smycken? Ligger de i en låda eller hänger du upp dem i något arrangemang?

Jag återkommer med resultatet av smyckesupphängningen när jag bestämt var jag ska placera mitt lilla träd.

Inköpt i butiken Village
[Foto: Hemmakatten]

© COPYRIGHT 2010 Hemmakatten

Kommentarer
Postat av: Ida we

- Haha, kanske med en Stokcholmsresa med mina emovänner och en konsert med tre awesome band kanske?! Haha, mina månadssammanfattningar är alltid så.. positiva och glada känns det som, de ser alltid bra ut. Kanske för att jag inte fokuserar på det dåliga ;)

2010-11-04 @ 23:48:14
URL: http://idawe.blogg.se/
Postat av: Elin

Fin!:-)

2010-11-05 @ 10:21:36
URL: http://fashionbyelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0