Smycka

Smyckesträd från Village
[Foto: Hemmakatten]

Tidigare i höst införskaffade jag ett smyckesträd från Village för att kunna organisera mina smycken på ett mer tilltalande sätt än att bara ha dem liggande i en skål. Jag tycker att resultatet blev över förväntan. Nu pryder trädet sin plats på steghyllan i sovrummet. Två funktioner i ett. Det är både praktiskt och blir en fin inredningsdetalj som ger personlig känsla till rummet.

Praktisk fack vid foten
Armband från BagladyHalsband från Sisters & Valt av Annika
[Foto: Hemmakatten]

Smycken från vänster
Plastarmband, okänt ursprung.
Armband från Diddi.
Beige tyghalsband med hjärta från Diddi.
Metallhalsband med platta och beige pärla från Snö.
Halsband med metallöglor och vita pärlor från Pearls for Girls.
Beige flätat halsband med metallberlock från Snö.
Beige tyghalsband med vita pärlor från Niiice Jewellery.
Tjockt armband med hjärta från Baglady.

De finaste accessoarerna på ett ställe
[Foto: Hemmakatten]

© COPYRIGHT 2010 Hemmakatten
Mina texter & bilder får ej kopieras eller användas utan mitt tillstånd.


Kommentarer
Postat av: Cissi

Snyggt!

2010-11-26 @ 13:18:10
URL: http://cissileandersson.blogg.se/
Postat av: Jenny N

Hej! Jätte snyggt smyckesträd:-) får man fråga avd de kostar? tror de e ett sånt min svärmor önskar av tomten;-)

MVH Jenny

2010-11-28 @ 20:59:48
Postat av: Hemmakatten

Hej Jenny!

Trädet kostade 159 kr på Village i Göteborg, men butikerna finns över hela landet.

Välj Butiker på Village hemsida

http://www.village.se/

2010-11-28 @ 21:45:17
URL: http://hemmakatten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0