Röd inspiration

Inspiration inför julenDetaljer från Village
Härligt rött kuddfodralAdventsljusstake & dalahästar
[Foto: Hemmakatten]

Jag kikade in i butiken Village häromdagen och jag måste säga att det finns ett och annat guldkorn bland sortimentet. Utbudet är stort, framför allt vad det gäller inredningsdetaljer, men det finns också möbler, belysning och textilier i den två våningar stora butiken på Korsgatan 15 i Göteborg. Jag tycker om att det finns mycket att välja på och att butiken har modesta priser. Det är snyggt skyltat i olika arrangemang och färgkoordinerat för bästa effekt.

Jag fotograferade en hel del. Idag kommer de bilder som jag tycker fungerar som utmärkt inspiration inför julen. Klassiskt rött uppblandat med lite tuffare svart. Jag återkommer med fler bilder för i butiken Village finns mycket inspiration att hämta.

På bilderna:
Lace kuddfodral 159:-
Kelly brickbord av metall 1495:-
Comm stol med galonsits 1495:-

© COPYRIGHT 2010 Hemmakatten

Kommentarer
Postat av: Mia

Godmorgon! Village har mycket fiiiina saker mycket man vill ha när man grå där och strosar bland hyllorna./Mia

2010-11-17 @ 08:06:26
URL: http://etapptva.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0