Jul hos DNA

Jul hos DNA - Design and Art
[Foto: Hemmakatten]

Jag besökte DNA - Design and Art för ett tag sedan och blev väldigt inspirerad och glatt överraskad av det härliga sortimentet. Redan då fanns en hel del vackert julpynt framme i butiken. Det vill jag dela med mig av nu när vi närmar oss första advent. DNA har två väldigt mysiga butiker i Göteborg, en på Korsgatan 2 samt det senaste tillskottet på Vallgatan 22.

Vackra ljusstakar i keramik hos DNATomtar i filt
Tipp tapp...Vackra änglar
[Foto: Hemmakatten]

Det är en shoppingupplevelse utöver det vanliga att kika in hos systrarna på DNA. Det finns mycket trevligt att välja på, både vad gäller inredningsaccessoarer, mode och smycken. Och så vackra detaljer till den stundande högtiden förstås. Lhina & Theresia på DNA visar med kreativt handlag hur man bäst pryder sitt hem till julen. Båda DNA butikerna har öppet varje dag i december så det finns gott om tid att shoppa det du behöver i dekorationsväg!

Adventsljusstake från DNA
Hus som ljushållare Pyntets högtid
[Foto: Hemmakatten]

En av mina favoriter i butiken är den charmiga adventsljusstaken med vita blockljus, mossa och stora siffror i plåthjärtan. Julen är verkligen pyntets högtid! Håll till godo av julinspirationen från DNA och njut!

Glaskupa med tomteJulpynt
Värmeljushållare i form av söta flugsvamparDalahästar kan bli en fin juldekoration
Jul i butiken DNA
[Foto: Hemmakatten]

© COPYRIGHT 2010 Hemmakatten
Mina texter & bilder får ej kopieras eller användas utan mitt tillstånd.

Kommentarer
Postat av: pommettesduchat

Que de jolis choses !

Vivement noël...

A bientôt ^..^

2010-11-25 @ 22:14:32
URL: http://lespommettesduchat.blogspot.com
Postat av: Sofia

Lite färg kan göra mycket! Och det är ju inte så svårt heller. Borde ju gå att sprayfärga ljusstakarna!

2010-11-25 @ 22:23:27
URL: http://landinskan.blogg.se/
Postat av: Anni

Jäklar, kan vara värt ett besök! :)

2010-11-26 @ 22:00:32
URL: http://mobler-inredning.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0