Grön inspiration

Interiör från Marias presenter
[Foto: Hemmakatten]

Idag blir det grön inspiration från butiken Marias presenter. Det här vackra bordet med arrangemang såg jag vid mitt senaste besök. De gröna handdrejade krukorna kommer från Sturehofs krukmakeri. Pryder sin plats var de än hamnar. Visst är det läckert att kombinera gröna krukor och gröna växter med lite ruffare detaljer och material som zink, plåt och betong?!

Vackra detaljer i plåtPrydnadsäpplen
LjushållareKruka från Sturehofs krukmakeri
[Foto: Hemmakatten]

© COPYRIGHT 2010 Hemmakatten


Kommentarer
Postat av: E l v i r a

svar: Ja!

Berlin var jättemysigt, tycker jag. :) Det var bara märkt vart muren gått och så har jag sett "småbitar" som finns lite här och var. :)



Vad bra! :)

Vad ska du göra i helgen då? :)



Du får också ha en bra kväll, kram.

2010-11-11 @ 22:45:08
URL: http://lillvalpen.blogg.se/
Postat av: annika

Grönt är skönt :) En rätt så behaglig färg faktiskt.

Hoppas din fredag blir bra. Kraam

2010-11-12 @ 08:45:24
URL: http://mindrom.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0