Doktorn ordinerar...

Poster Statement Board
[Foto: House Doctor från Inreda.com; Poster Statement Board]

Jag bara måste visa dessa läckra bilder från danska House Doctor. Just nu fastnar jag för bilder med turkosa detaljer. Det är snyggt att mitt i allt vitt, svart och nougat blanda in turkosa inslag i inredningen. Piggar upp avsevärt. Kan bli en grafisk effekt som på postern, eller en bohemisk touch genom lapptäckskuddar.

Alla dessa produkter är bara ett klick bort, de säljs nämligen hos inreda.com, en webbshop som har förmågan att snappa upp fräscha nyheter bland inredningsdetaljer. Nej nu måste jag sluta. Klick, klick...

Patchwork - kuddar & täcken
Lampa Spicy Turkos
Sängbord med tre lådor
[Foto: House Doctor från Inreda.com: Patchwork, Lampa Spicy Turkos & Sängbord]

© COPYRIGHT 2010 Hemmakatten
Mina texter & bilder (som Hemmakatten själv har producerat) får ej kopieras eller användas utan mitt tillstånd.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0