Snygga krukor

Krukor från Marias presenter
[Foto: Hemmakatten]

Jag vet att det har blivit många bilder från en av mina absoluta favoritbutiker, Marias Konsthantverk & presenter, men det är svårt att låta bli när jag tycker att ALLT är snyggt inne i butiken. Det är så otroligt inspirerande med ett besök där. Därför kommer nu, och senare, bilder därifrån. Här är några fina krukor som jag tycker kombinerar den råa men samtidigt klassiska stilen på ett perfekt sätt.

Läcker kruka
[Foto: Hemmakatten]

Zink alltid lika snyggt att sätta ihop med mer romantiska växter, som tex i detta fall rosa pelargoner.

Hemmakatten gillar krukor i zink
[Foto: Hemmakatten]

© COPYRIGHT 2010 Hemmakatten

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0