Majpromenad




[Foto: Hemmakatten]

Det är något visst med skog och vatten, grönska och natur. Just nu fascineras jag av träd och dess vackra form, hur de sträcker sig uppåt för att nå himlen. Hur de envist växer vidare. Och vatten, detta flytande liv i åar, bäckar och hav. Ständigt i rörelse, på väg mot nya mål. Jag njöt av min promenad idag, och hämtade välbehövlig kraft och energi. Hoppas ni alla har en fin helg så här mitt i veckan.



[Foto: Hemmakatten]

Det album som spelas oftast hemma hos mig just nu är Eldkvarns bästa. Här är en av favoritlåtarna; Långsamt tågEldkvarns musik är precis som naturen en lisa för själen.

© COPYRIGHT 2010 Hemmakatten

Kommentarer
Postat av: Johan

Fina bilder "vår med melankoli"

/Dun

2010-05-14 @ 09:55:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0