Magasin med inspiration

Jag har under många år prenumererat på ett antal inredningstidningar. Det är så härligt att få en ny tidning i brevlådan, sätta sig tillrätta i soffan och bläddra, njuta och låta sig inspireras. Här är några av de månadsmagasin som jag tycker har trevlig blandning av reportage från snygga och välkomponerade hem. Det bjuds också på inspiration & idéer, samt en del detaljer både i inredningsväg och inom området mat & dryck.

Mina trognaste favoriter är Sköna hem, Elle interiör, Plaza interiör och Hus & Hem. Just denna månad tyckte jag omslaget till Plaza Interiör med bokhyllan READ var supersnyggt. Copy - paste tack!

Hus & HemPlaza Interiör
Elle InteriörSköna hem
[Foto: Hemmakatten]

© COPYRIGHT 2010 Hemmakatten


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0