Dagens stilleben

Dagens stilleben hos Hemmakatten
[Foto: Hemmakatten]

Dagens stilleben går i rosa, en av mina favoritaccentfärger i inredning. Tycker också om kombinationen växter och ljus och därför föll jag som en fura för den fina blomsterplanteringen med vit ros och ljus i. Den romantiskt blommiga krukan är av märket Miljögården och själva växtarrangemanget är gjort av Blomsterhuset i Bollebygd.

Det härligt rosa stora uppläggningsfatet från Bruka design fick jag när jag fyllde år och det passar lika bra till servering som inredningsdetalj. Det är ett tecken på god design. Funktionellt och snyggt på samma gång! De rosa plastblommorna och stenarna har jag köpt vid ett tidigare tillfälle från Blomsterhuset i Bollebygd.

Blomsterarrangemang från Blomsterhuset i Bollebygd
Rosa fat från Bruka design
Hemmakatten gillar rosaKruka Miljögården

[Foto: Hemmakatten]

© COPYRIGHT 2010 Hemmakatten

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0