You´re out of my life

Darin - You´re out of my life
[Foto: Skärmdump från darin.nu]

Darins bidrag i Melodifestivalen 2010 - You´re out of my life - finns nu till försäljning och jag har naturligtvis köpt och laddat ner låten för att kunna njuta av denna vackra och känslosamma ballad precis när jag vill och hur många gånger jag vill. Jag ryser nästan varje gång jag lyssnar. Det är bland det bästa han har gjort.

Det går också just nu att titta på Darins framträdande från delfinalen i Göteborg på hans hemsida. Risk för datakrasch ;)

Nu håller jag tummarna (och telefonluren) inför finalen i Globen så att denna fantastiska röst och artist tar sig hela vägen till Oslo!

Darin är med i finalen i Melodifestivalen 2010 med sitt bidrag You´re out of my lifeDarins singel You´re out of my life finns till försäljning nu
[Foto: Skärmdump från darin.nu & singelomslag till You´re out of my life från samma ställe]

© COPYRIGHT 2010 Hemmakatten

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0